måndag 13 augusti 2012

NYTT I KÖKET

.
.
.


Min vän plingade och sa att hon skulle komma förbi med något hon bara visste att jag ville ha...och gissa om jag blev glad när det var en hushållsvåg från House Doctor! Såå klassisk, praktisk och passar super (House Doctor och mycket annat fint finner du i nystartade butiken My Tivoli.)




Bonsoir!




Sitter uppkrupen i soffan och tittar på Lotta på Liseberg och wow vad Lena Philipsson är bra! Hon är så otroligt proffsig så klockorna stannar (Fast hon har det tufft just nu och ojojoj Per, vilken pingla du tappade där) Jag tänker på när jag och tjejerna var på Circus och såg henne i våras, hon var precis lika bra då - you go Lena!





.

Blir perfekt till bakningen denna och nu är jag såå sugen på att göra något smaskigt att fylla fysen med (fast den brukar tömmas nästan lika fort;) 




Önskar er en mysig måndagskväll så ses vi imorgon!


KRAM



.


28 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker Lena Ph verkar så dryg o osympatisk, blev lite bekräftat när man såg henne i "Så mycket bättre". Hon kanske är kul live men hur många skivor har du köpt med henne under åren??

Ida sa...

Vilka fina porslinsmått, de skulle jag gääärna ha! Ha en skön kväll!

Att vara någons fru sa...

Såååå vacker!

Unknown sa...

Wow så fin!
Kom hit så kan du få lyssna på Lotta och Lena i min soffa, bara att öppna fönstret, har dem rätt över vägen ;)

Ha en en fin kväll,
Kram Catta

Tusenfröjd sa...

Jättefin våg! Passar perfekt i ditt fina kök. Vad ska du baka för något gott nu?:-)

Ha en fin kväll /Liv

Livet enligt Lindus sa...

Vilken supersnygg våg!
Ska absolut ta och kolla in My Tivoli, de verkar ha massor av fina saker!

Lena - gott för själen sa...

Lena PH har så skön självdistans, tycker jag.

Den vågen var jättefin. Ska ta mig en närmare titt.

Kram Lena

Anonym sa...

Hur snygg som helst!!!
Kram Hanna

Anonym sa...

Jättesnälla väninnor du har som överöser dig med fina presenter bara sådär! Tips på vart man kan hitta sånna? Vänner alltså inte hushållsvågar för de hittar man så klart på Mytivoli!
Passar ju pefect i ditt moderna vita kök!
Trevlig kväll till alla!

Anonym sa...

Nej fy för Lena Ph. Tål inte människan men men smaken är som baken...

mitt liv som jag sa...

Underbar våg och vilken go vän :). Du har ju så himla fint kök! Hoppas din måndagkväll varit toppen! Kram Jennifer

Prinsessorna på Bellevue sa...

Snygg våg och måtten, de skulle jag verkligen vilja ha!
Var kommer de ifrån?

Kram
Petronella

Lifestyle By Lena sa...

Snuggelisnygg måste jag ju bara säga!
Kram

evalevabo sa...

Ahh skrev samma på min blogg. Kan inte låta bli att tänka på stackars Lena. Hemska fula Per urk. Hur kan man med att göra en människa man nyligen gift sig med å illa. Och inte bara dom.. Barn, familj, släkt. Usch han är så vidrig.
Och Lena äger scenen.
Ska absolut gå och se
Se showen på rondo nu till höst.
Eva

Anonym sa...

Åh, missade Lotta på Liseberg. Synd då jag gillar Lena Ph. Hon är snygg, cool och har en egen stil. Tyvärr verkar många kvinnor ha problem med henne och anse henne som dryg. I hur många intervjuer som helst så har hon pratat om sin blyghet vilket kan ta sig i uttryck av att verka dryg. Talar av egen erfarenhet... Ibland är det bra att se en människa bakom "masken". Kram Mia

Välkommen Hem! sa...

Åh, vilken jädrans (sorry) TUR du har assaå!! Kul för dig, menar det. Jag vill också ha!
Hallå, alla mina vänner... ingen som vill ge bort nåt till lilla mig? :-)

Kram,
Judita

Anonym sa...

Tack för en jättefin blogg!Å så fin våg.:)Jätte snälla vänner du har, så söta.:)Såna goa vänner skulle man haft.Man är så omtänksam om dom men får inget tillbaka. kram

Anonym sa...

Håller med dig gällande Lena, jätteduktig! Men alltså Lotta på Liseberg vilket skit program, man jämför ju med allsången. Vilken skillnad!!

Anonym sa...

Göteborgare kan inte göra tv!

Therése S sa...

Så fin våg. En sådan skulle jag vilja ha, men har ett så litet kök så får knappt plats med det jag har här hemma redan.

sofia PR sa...

God morgon! Snygg våg där:) Nu blir det ut och köpa kaffe med jordnötsboll till, ingen bantning här!:)

Ha en fin dag/ Allt gott, Sofia

Home of m sa...

Vilken snäll vän och vilken snygg skål. Håller med dig om Lena, hon är grym.
Kram

sa...

Oh va fin.
Du kanske kan baka en citronpaj, den behöver man nog väga något till tror jag :-)

Kram

Anonym sa...

Sååå fin! Super fin blogg du har vakre! Masse inspirasjon, tips og ideer! Tusen takk:-)

En blandad kompott sa...

Superfin! =)

Sandras Värld sa...

Så jädrans snygg!!! Vill ha! Kram

Johanna sa...

Snyggt! Du har verkligen ert snyggt kök!

Anonym sa...

Jag har träffat många kändisar och de flesta är väldigt trevliga men Lena Ph tillhör inte dem. Hon är bra på scen men sedan faller hon handlöst. En ointressant,charmlös person som vägrar bjuda på sig själv.