fredag 14 juni 2013

TÄVLA MED TREO

.
.

.



Ovan ser ni den #Treobild som blev vinnare denna vecka! Jobbigt jobbigt det där såg ut eller hur:)







Tävlingsdax med Treo igen!







Ny tävlingsvecka och ny chans att vinna! Du går in på treomoments.se och tävlingen går ut på att du ska ladda ner en bild som är ditt bästa #TREO-bidrag och just din "treostund". Det kan vara att klänningen går sönder på väg till festen eller att du missar tåget till ett viktigt möte  eller kanske att besöket och frisören blev en katastrof osv osv och det du vinner är lösningen på ditt problem!

Jag (och ett gäng andra bloggerskor) samarbetar just nu med Treo och väljer varje vecka ute varsin vinnare och tävlingen pågår i fyra veckor. En mycket annorlunda och kul tävling tycker jag och det är så roligt att se alla bilder som laddas upp här. Här ser ni min egen #TREO bild som jag laddat upp Insta!







LYCKA TILL




Treo (acetylsalicylsyra 500 mg och koffein 50 mg) är en receptfri snabblöslig (ca 90 sek) brustablett mot tillfällig värk och feber. Ger effekt inom 30 min. Vid ovanligt påkommen kraftig huvudvärk kontakta alltid sjukvården. Läkemedlet ska inte ges till barn under 14 år. Läs bipacksedelnnoga och på www.fass.se.  Treo marknadsförs av Meda OTC,info@medaotc.com.





Inga kommentarer: